Helpdesk

Hulp nodig? Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen.

Hoe moet ik betalen en wanneer?

Per factuur middels overschrijving. De factuur versturen wij nadat wij de opdrachtbevestiging van de boeking retour hebben ontvangen en deze dient 7 dagen voor aanvang van de activiteit betaald te zijn.

Wat gebeurt er als ik te laat ben op de workshop/activiteit?

Het kan gebeuren dat je te laat bent. Wij starten dan indien nog mogelijk op het latere tijdstip, dit is natuurlijk wel zonde van de beschikbare tijd. De eindtijd van de activiteit staat namelijk vast. Dit ook i.v.m. uitjes en events die na die van jullie staat gepland. Het zou tenslotte niet eerlijk zijn als de gasten na jullie moeten wachten omdat de groep voor hen te laat was.

Is annuleren mogelijk?

Annuleren is mogelijk, maar daar zitten wel bepaalde kosten aan verbonden. Kosteloos annuleren is helaas niet mogelijk nadat er akkoord is gegeven op de offerte. Wel is het mogelijk om het kosteloos uitje te verplaatsen naar een andere datum mits het voor 48 uur van tevoren is.

Kan er rekening worden gehouden met speciale wensen?

Ja natuurlijk! FEMZ biedt vele mogelijkheden tot maatwerk. Omdat wij bijna alle activiteiten welke we op onze website aanbieden in eigen beheer ontwikkelen en verzorgen kunnen we deze ook eenvoudig aanpassen op specifieke wensen. Bij dinerspellen en feesten met eten geldt uiteraard ook dat er rekening kan worden gehouden met evt. (dieet) wensen of allergieën.

Indien wij een activiteit buiten Tilburg willen boeken, kan FEMZ dan voor de locatie zorgen.

Dit kan zeker! Wij organiseren ook veel in en rondom Breda, Den Bosch & Eindhoven. Mocht het nou buiten deze plaatsen vallen, dan is dat altijd in overleg mogelijk.

Wat is bij de prijs inbegrepen?

Per activiteit staat exact beschreven wat bij de prijs is inbegrepen.

Waar worden de activiteiten in Tilburg en/of omgeving verzorgd?

Er zijn enorm veel mogelijkheden tot locaties voor jouw geboekte activiteit. Wij werken samen met diverse event en horeca locaties in Breda, Tilburg en andere plekken in Noord-Brabant. We zullen vooraf overleggen waar de activiteit plaats zal vinden daar dit afhankelijk is van jullie voorkeur, gelegenheid en groepsgrootte. Voor veel activiteiten is het ook mogelijk om dat op een eigen locatie te doen.

Kan ik als ik geboekt heb en/of na bevestiging nog het aantal deelnemers wijzigen?

Je kunt nog tot 14 dagen voor aanvang van de activiteit kosteloos wijzigingen doorgeven in het aantal deelnemers. Dit met inachtneming van het minimum wat voor de betreffende activiteit staat.

Hoe ver van te voren moet ik boeken?

Het is lastig om exact aan te geven wanneer je het beste kunt boeken. Maar als je er zeker van wilt zijn dat er op de datum van jullie voorkeur nog een plekje vrij is adviseren wij ruim op tijd te boeken. Sommige data zijn namelijk erg in trek en dan geldt wie het eerst komt die het eerste maalt.

Wanneer is mijn boeking definitief?

Zodra er vanuit jullie schriftelijk akkoord is gegeven op de offerte.

Contact met ons opnemen?

Chatten

Chat

Facebook Chatten

Facebook chat

Mailen

Stuur een e-mail

Bellen

Bel ons